2010. december 19., vasárnap

Újrakezdés

 -Rei...-suttogja halkan a basszeros a fülembe.Nem érzem úgy,hogy ez lenne a lagjobb időpont beszélgetni,de mégis hallani akarom mit akar.
 -Hmm?-dörmögöm.
 -Komolyan gondoltad Takerut?-kérdi és felül mellettem.
 -Hjaj...szerinted hova a jó égbe mehetnék?-kérdezek vissza felülve.Átkarolom térdem.-Lakásom nincs,anyámék elhagytak.Marad az exem.Amúgy ő mondta,hogy bármikor felkereshetem,ő nem bánja és mindig szeretni fog...-mondom a végét már szinte nevetve.
 -És még most is?Azok után,hogy kikosaraztad,aztán velem majd Uruhával is látott?
 -Hát!Elmagyarázom neki a dolgot és biztos meg fogja érrteni.-felkelek és cigi után kutakodok.-Ha nem érti meg...hát megyek hotelbe!
 -És ha lekapcsolnak a hitelkártya miatt?-kérdi aggódva.
 -Nem hatnak meg...-sóhajtok és rágyújtok.Lassan kifújom a füstöt-Mit kell értem aggódni?Megleszek...
 -Látom...És hol fogsz dolgozni?
 -Basszus,neked nincs jobb dolgod,mint kihallgatni egy szerencsétlen inszomniás lányt reggel fél hétkor?-kérdezem már mérgesen.
 -Képzeld!Nincs.Baj ha aggódok?-kérdi és ő is feláll,megáll előttem és kiveszi a cigit a számból.Belesziv majd elnyomja a hamuzóban.Szélesen elvigyordok.
 -Ezért szerettem beléd.-mondom és lassan kinyitok a folyosóra.Elindulok Uruha szobálya felé,nem érdekel ha bent van.Benyitok,becsapom az ajtót mögöttem.Sehol senki.Összekapom Uruha telefonját,pénztárcáját és a bőröndöm,majd visszamegyek a basszeroshoz.
 Hitetlenkedve pillog felém,eltátott szájjal.Rámnéz,a csomagra,megint rám.
 -Te...te nem vagy semmi...igy kipakolod Uruhát...
 -Simán!De most:Uruha a bárban lehet,de onnan szabad a kilátás a kijáratra.Van egy létra Aoi erkélye mellett...-vigyorgok  egyet.
 -Reménytelen...Megyek!
 -Várj!Nem erre céloztam!Én lemászok,te meg ledobod a cuccaim,oké?
 -Megvesztél?Hát te diliházban fogsz kikötni,de én be nem teszem oda a lábam,esküszöm a jó égre!
 -Nem is kell.Lesz egy csodás szineskontaklencsés pasim,aki cseresznyés ajakápolót haszn...
 -Elég!Mész már?-kérdezi mérgesen,de látom a mosolyt a szája szélén.Régen,majd' megvesztem ezért a mosolyért.Nagyot sóhajtok.
 -Majd hivlak,öcskös!-mondom,megpuszilom és kivágódok az erkélyre.Lemászok a létrán-amit ahogy gondoltam,visszatettek-és intettem Reinek,hogy dobhatja a csomagot.Sikeresen elkapom.Küldök neki egy puszit és intek,hogy majd hivom.Előkaparom Aoi nadrágjából uruha mobilját és taxit hivok.
 10 percig reménykedek,hogy senki sem vesz észre,aztán bevágódik elém egy taxi.Gyorsan beszállok és mondom a cimet.A férfi picit megnéz,hogy nézek ki,és miért vagyok férfi ruhákban.
 -Megkérdezhetem mi történt?-kérdi illedelmesen.
 -Hát,kiderült,hogy a pasim megcsalt,aztán berohantam az erdőben,aztán a szállóban összekapartam a barátja ruháit és most megyek az első pasimhoz,reménykedve,hogy befogad amig találok valami munkát és tudok lakást bérelni.Röviden...-mosolygok.
 -Mozgalmas hétvégéje volt!-mondja nevetve.
 -Áá,ez csak a tegnapi és a mai.-mondom és én is nevetek.-Mikorra érünk oda?-kérdem-Mégis fel kéne hivnom szegénykémet,mert nem tud semmit.
 -20 perc múlvaottleszünk-nyugtat a pasas.Hálásan rápillantok és beütöm Uruha telfonjába a számot.Hosszas csörgés után,egy álmos hang szól bele.
 -Haló?
 -Szia Keru-kun!-köszöntöm vidáman.
 -Reiiiii!!!Drágám,hogyvagy?-kérdi,már csöppet sem álmosan.
 -Hosszú lenne elmesélni,majd ha odaérek...odaérhetek?-kérdezem magam is meglepődve a hülye kérdésfogalmazási módon.
 -Komolyan???Persze drágám!Neked mindent!Tudod,hogy én most is szeretlek.-ordibálja telefonon keresztül.
 -Sajnálom,azt amit tettem...tényleg...-motyogom és közben a fejem fogom.
 -No problem my dear!-mondja szépen angolul.Anyám de édes!-Megyek és készitek reggelit mire ideérsz.
 -Imádlak kis konyhatündérem!-mondom nevetve.-Úgy 20 perc és ottvagyok.
 -Oké!-nevet-HIányoztál.
 -Te is nekem.Bai-bai!-köszönök.
 -Bai-bai!-köszön ő is.
 -Takeru...
 -Hmm?-csodálkozik,tudom azt az édes arckifejezést.
 -Szeretlek.-nevetés,majd egy puszi cuppanása és kinyomom.
 -Hazudott,ugye?-kérdi a férfi mellettem.
 -Sajnos...pedig nagyon nem akartam.Főleg neki...
 20 perc alatt csakugyan kitett a taxi,fizettem Uruha pénzével majd kihalásztam a csomagom is.Rátenyereltem a csengőre.Ismerős hangok közepette kinyilt az ajtó és egy 2000 wattos mosolygós férfi esett nekem.
 -Szia kis sző...mit csináltál a hajaddal?-kérdezem és meresztegetem szemeim a világos barna hajú férfira.
 -Anoooo....a stylist...-motyogja és elenged.Elveszi a csomagot és betessékel a lakásába.Csöppet sem változott amióta utoljára jártam itt.Ja,de!A kanapé most rózsaszin...Tipikus!
 -Majd jól segberúgom azt a stylistot.Higgyj nekem.-mondom és mikor leteszi a csomagot magamhoz húzom és belekóstolok édes ajtaiba.Szerettem Takerut...a szexet leszámitva én voltam a "férfi" a kapcsolatban,ő pedig hagyta.És mikor csókolóztunk,az volt maga a mennyország!Gyengéden harapdáltam ajkait,ő pedig néha belenyögött a csókba.Mintha kislány lett volna,de még most is...
 -Takeru,sajnálom-súgom fülébe kéjesen.Ettől picit kirázza a hideg,lesüti szemét.Hogy volt szivem elhagyni?
 -Jössz enni?-kérdezi és húzni kezd a konyha felé.
 -Amire én éhes vagyok,olyat itt nem lehet kapni...-mosolygok,Takeru pirul-Nem keressük máshol?-kérdem és most én húzom a hálója felé.
 Eszembe jut,mikor a szülei lakásán ő 17,én 16 a szobájában szexeltünk.Az anyjáék vacsoráztak,mi meg "tanultunk".De az volt a legjobb  mikor benyitottak és mi elélveztünk!Jajh...Takeru nyögött és rámborult.Én nevettem,aztán mivel a szülei tök  nyiltam megbeszélték velünk,hogy máskor szóljunk,ha ileyt akarunk csinálni,hogy menjenek el otthonról,Keru-kunnal röhögve elmentünk egy love motelbe egy újabb menetre.
 Lassan ledőlök az ágyra,hagyom,hogy rám másszon,lassan levetkőztetem.Ő is lehúzza rólam Aoi ruháit.Mikor már teljesen meztelenül csókolgat,hagyom,hogy belém hatoljon.Most valahogy más,mint ezelőtt.Most magabiztosabb,nagyobbakat lök rajtam.Basszus,hamarabb elélvezek,ha folytatja.Magamhoz húzom,szinte tépem ajkait.Közben simogatja arcom.
 Kéjesen felnyög,majd elévez.Aztán én is.Nyög még egyet,majd rámdől.Mélyeket lélegzik,akárcsak én.Végigsimitok hátán,ettől picit megborzong.
 -Miért kinzol?-kérdi és felül.
 -Miért?Nem élvezed?-kérdek vissza és vigigsimitok mellkasán.
 -Nem erről van szó...-mondja komolyan.-Most itt vagy,holnap nem!
 -Holnap is itt leszek,sőt azután is,és azután is...-mondom és megcsókolom.Kezdek újra beleesni.A csókot lejjebb folytatom,nyakánál megállok.Picit beleharapok.
 -Hagyd abba...-morogja,amitől picit megriadok.-Válaszolj őszintén Reiri:Miért jöttél?
 -Mert meguntam egy oroszlánnal élni.
 -Ennyi?-kérdi,majd felszedi ruháit és öltözni kezd.
 -Igen,tudod.Az az oroszlán eléggé kiszámithatatlan.Inkább vagyok egy oroszlánszeliditővel.Miáuu~
 Közel hajol és megcsókol.
 -És azt hiszed,hogy az oroszlánszeliditő téged is megtud szeliditeni?-kérdi vigyorogva
 -Neki semmi sem lehetetlen!-válaszlok,majd átkarolom a derekát és kiindulunk a konyhába reggelizni.
 -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése