2011. január 17., hétfő

Ruki...

 Nemigaz...mit tettem...hát kurva lettem?Hogyan...?
 Sirva állok fel.Saga próbál megfogni,de kitépem magam szortásából.Kódorogva lépek be a liftbe és nézem meg a telefonomon hány óra.2 óra 8 perc.Próbáknak bizonyára már vége.Kiszállok a liftből és az ajtóban észreveszem,hogy zuhog az eső.A kocsokulcsot meg otthagytam.
 Káromkodva kimegyek az esőbe és eldöntöm,hogy most fogok igazi kurva lenni.Nem is akármilyen!A PSC kurvája...
 Utam elvezet a kis patika mellett.Bemegyek egyenest a pulthoz.
 -Jónapot.Melyik a legpontosabb terhességi teszt?-kérdem direktbe.A csaj pislog rám párszor.
 -Ez itt..-mutat egyre a polcon.
 -Akkor kérnék belőle...-gondolkodom és közben Uruha pénztárcáját is előhalászom-..3-at.
 -Tessék.-mondja és zacskóba teszi őket,majd elveszi a pénzt és meg se várom a visszajárót tovább robogok az utcán.Azon gondolkodom kihez menjek először...Ruki mindig utoljára marad,hogy levigye az üres csupros tálcát aztána tálcát visszavigye.Akkor Reita már otthol van.Első utcán le is térek,egyenest a basszeros háza felé veszem az irányt.
 Rátenyerelek a csengőre és az ajtó nyil is.Reita tök vizesen,egyszál törülközőben áll előttem.
 -Megkönnyoted a dolgomat...-mondom és besuhanok mellette.
 -Mi?-kérdezi a basszeros és előveszi a "nemértemmitakarszezzelmondani" arcot.
 -POntosan.-mondom és elkezdek vetkőzni útközben a háló felé.-Panaszkodtál,hogy nem feküdtünk még le...-mondom mikor beért.
 -Ez igy nem megy...nem az igazi...-mondja és leül az ágyra.
 -Nem kedvtelésből csinálom,hidd el.-morgok rá,és lekapom a pólómat is.
 -Akkor?-kérdezi sandán.
 -Történt valami valakivel,és egy másik valaki látta és megsértett engem valamivel.
 -Veled és...Ruki volt,ugye?
 -Ő sértett meg.Nincs inyemre az érzelmek nélküli szex,de mivel kurvára nincs más választásom...-rávetem magam és letépem róla a törülközőt.
 Durván csókolni kezdem,habozik.Érzem ahogy merevedése a lábamhoz ér.Kiráz a hideg.Méghogy nem kell neki szex...phhf...
 GYorsan végzek vele,halálra kifárasztottam.Szegény.Azért picit sajnálom.Gyorsan öltözök,elcsenem az esernyőjét és otthagyom a hálóban.De először megcsókolom.
 -Leszoktam róla...-suttogom.
 Kirohanok a házból,megyek a következő áldozatomhoz.Újból csnegő,ajtónyitás.Saga még felöltözve cipőben áll előttem.
  -Meg akartalan keresni...-mondja,de őt is lesmárolom.Addig engedem el,amig leveszem a kabátját és máris tolom beljebb a lakásában.Nemlátok mást,csak a kanpét,igy arra teperem le.
 Nem ellenkezik,sőt,még segit is,könnyiti a dolgomat.Saga durván belémhatol,ettől nyögés hagyja el a számat.

 Lassan magamhoz térek.Saga kiütött.De nem...erőt veszek magamon és felöltözve sirva hagyom ott a kanpén.Igazán sajnálom őt is.Elállt az eső,mindennek olyan friss illata van,imádom ezt az illatot.Kezdek csillapodni,de hirtelen újból düh fog el.Meg egy óriási hasfájás.Összecsukom szemeim a fájdalomtúl és mélyeket lélegzek.Előkotorom Uruha telefonját és felhivom az első ismerős embert...
 -Ruki...-nyögöm a fájdalomtól és sirva-le tudsz jönni a bolt elé?Sürgős...
 Ruki lecsapta a telefont én meg értelmetlenül bámulok magam elé.Letette...képes volt...letenni...

 Karok fogtak meg hátulról és húztak magukhoz.Úgy öleltem magamhoz  a Chibit,mint még soha.
 -Hülye vagy,tudod?Miattad...miattad most...most...-nyöszörgöm a karjaiban.
 -Mit csináltál...?-kérdezi aggódva.
 -Ruki...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése